Friday, January 8, 2010

Back to work...

Assalamu'alaikum sahabat2 yang dikasihi sekelian...

Hello 2010...Goodbye 2009!

Sepatutnya cuti saya berakhir 6 Jan 2010, tapi malangnya terpaksa batalkan cuti pd 6/1 sbb bos2 dari KL turun ke Kuching, ada taklimat penting & ada mesy penting pd 7/1. Sudah2nya, bkn setakat cuti kena cancel, appoinment utk health c/up kat hospital pun tertangguh..

Penat (??!) bercuti selama 9 hari belum sembuh, dah bertimpa2 tugas yg mendatang...biasalah, bila tinggal ofis lama sikit. Setiap pg, i really need to have heavy breakfast sbb selalu miss soru waktu tghari (kecuali kalau hari2 yg ada meeting or ada pelawat atau majlis...dah tentu dpt mkn free). Kalau ada sedikit masa rehat slpas solat pun, saya prefer utk baring sekejap dlm bilik utk relax kan urat saraf yg tersimpul, tertegang dsb. Walau mcmana penat sekali pun, bila hati rasa puas menyempurnakan tugas, rasa berbaloi & terubat semuanya. Saya rasa, semua org lain pun begitu juga...

Apa2pun, saya nak kongsi beberapa keping gambar yg membuatkan saya rasa segar bila melihatnya (diambil semasa di Cameron Highland, menggunakan kamera "chikai" saya...so, mgkn mutunya krg memuaskan, tak secantik gambar2 yg Mad ambil)...





Alangkah indah dan damainya kalau rumah saya dikelilingi oleh tanaman2 ini...how i wish...berangan sekejap...







Bila masuk kebun2 ni, rasa mcm tak nak balik...
Bila kembali ke pekan (hotel penginapan betul2 kat centre pekan Brinchang...byk hotel lain dah penuh dan rate at peak season mahalnya melampau2...), rasa mcm nak balik ke Kuching...hehehe...

3 comments:

  1. Hai pandai dah U ambil gambar Mek Sham?

    ReplyDelete
  2. Siap macam Shah Ruk Khan dgn Hema Malini lagi tu

    ReplyDelete
  3. Mad,
    Zoom, pastu edit dlm komputer...hehehe (pecah rahsia).
    Lia,
    Shah Rukh Khan ngan Hema Malini versi Melayu...

    ReplyDelete

Blog Widget by LinkWithin