Wednesday, December 30, 2009

PERCUTIAN BERSAMA ANAK 2009

I tak sempat nak letak gambor...harap-harap ade kawan2 yang letak gambar. Kami selalunya kalau berjalan tak bergambor sbb my Daughters kate pengalaman tu di rekodkan di otak.

Rasanya jangan nak mimpilah nak buat gathering sbb percubaan I untuk mengumpulkan kawan2 selalunya tak berjaya. Balik2 I dengan Mek Sham....so kami dah pencen dah nak organisekan gathering.

Anyway kami enjoy jugaklah penghujung tahun 2009. Dapat jumpe Masnoor yang lame I tak jumpe dan berkenalan dengan keluarganya yang besar. Padanlah masnoor sayang sangat kat wife dia, sbb boleh handle banyak benda sendiri. Buat mase ni I yang terperasan yang I terrer sbb boleh handle anak 4 aje...tu pun hubby 24 jam sebelah I, kerja rumah, opis dan belajar. So sekarang ni I sentiasa bersyukur dengan ape yang I ade.....azam tahun baru, tak mahu lengah2 sembahyang.

Tak sangka juga nak kerumah masnoor lebih cepat daripada Johor Bahru berbanding daripada Kelang. Tapi yang bestnya inilah pertama kali lesen kereta I yg 20 tahun ni bawah kereta daripada Melaka ke Bukut Beruntung.....itu pun sbb Che Din I mengantuk....so kita ingat mek sham akan ambik mase dlm 1 jam ke rumah masnoor....so I pun pecutlah drp Melaka, laki I sebenarnya tak boleh tidur kalu i bawak kereta.....i selalunya jadi Leading stewardess.

Anyway enjoy jugaklah so besoknya masing2 pun sibuk dengan agenda percutian bersama dengan anak2

Sebab tu banyak tempat berbeza konsep sbb masing2 ade citarasa percutian sendiri

Keluarga Mek Sham -

Percutian ke Tanah Tinggi - Genting highland dan Cameron Highland

Keluarga Masnoor

Percutian Mengenal Binatang - Zoo Negara

Keluarga I

Percutian Menikmati Kemerdekaan dan tempat Bersejarah - Ke Muzium dan tempat bersejarah di Seremban dan Melaka (sbb kali ni bawak anak2 perempuan aje...one seed like mummy - bak kata Mil)

Keluarga Mil

Percutian Kekeluargaan - Pergi kerja kahwinlah.....dan ber jam di Melaka

Keluarga abang Shaha

Percutian Di Pulau - Ke Pulau Langkawi


Yang lain2 tak tahu sebab senyap aje kot pegi obersi macam keluarga Mohd

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin