Thursday, November 12, 2009

WARGA THAMES/WOOLWICH/DARTFORD YANG BESAR


Kelmarin I pergi muzium, terjumpe pulak gambar ini. Rasenya gambar ini di ambik di Dartford mase bersukan dengan persatuan melayu university lain. Sebabnya nampak ramai sangat dan penduduk Thames/Woolwich/Dartford pun tak ramai sangat. Balik2 yang tulis dalam blog orang itu jugak. Kalau kawan2 ade sambungan gambar ini bolehlah postkan supaya lebih jelas maklumat tentang gambar ini. I nak tahu sangat sebab ramai yang I dah lupe namenya dan bercadang untuk kumpul balik name2 warga thames/woolwich/dartford supaya senang utk hantar kad jemputan kahwin sebab ramai yang dah ade anak besar.
Dalam gambar tu I rase ade Azhar, Rosnu, Geethe, Solihin, kak nurul, yg cute berlunjur kaki tu I dah lupe...tapi geng drp Ganella. Brother Jamil, Azil dll

6 comments:

  1. Lea,
    Kalau asyik2 hang je yg post, aku pulak, asyik2 aku je yg komen...takpelah ye, at least ada jugak "masa" aku utk menyampuk...

    Lea, macam Sham boleh takde masa ni...? You all tak bgtau/ajak ye...tak aci! Ke, masa ni Sham pegi mana2 ye?

    ReplyDelete
  2. Tulah kena cari siape yang ade gambar lebih terang lagi....antara dua jawapan

    1. hang yang kat sebelah bahagian Roha tu.
    2. hang kena demam champak....bukan tercampak tau macam I. Tercampak kat dartford sorang2 mase 1st year....sedih tau. Tapi bagus jugak tak payah makan dalam gelap sebab tak larat nak tengok ayam goreng yg tengahnya tak masak (I goreng ayam yg beku sbb tuan rumah tu asyik masak bile I balik drp dartford...I tak berpeluang nak masak, perut pulak dah lapar)

    ReplyDelete
  3. Tak nampakla Lia...kecik sgt....Hang bukan tak tau, mata aku sekarang ni dah terlebih kuasa laser...
    Aku tak banyak gambar ramai2...nanti aku postkan gambar kita2 berdua2 nak? Kalau Hang kata takpe, beres...
    Itu aku tak cerita lagi kisah aku masa terkena measles (aje...). Kalau aku cerita, nanti lagi hang akan rasa sedih, sbb aku rasa seronok sgt bila mendapat layanan istimewa masa final exam (sempat 3 paper dlm bilik kuarantin dgn brother Adnan Jamal)...so, aku tak naklah cerita ye...hahaha! Saja bg gempak sikit2...

    ReplyDelete
  4. Awat clear benar gambar tu. Siapa nak tau Muzammil yg mana? hehehe ... yang baju coklat dok row belakang. mil_hashim

    ReplyDelete
  5. Cek Mek I dah dapat cari u yang mane satu daripada senyuman mu ....I rase u yang duduk paling hujung sebelah kiri pakai tudung biru, sbb belakang u kak nor. Masaalah nye sekarang, I sendiri tak dapat cari I yang mane satu.

    ReplyDelete
  6. Dear Zuleha, Found this photo. bring back berlimpah-limpah memories! Thanks Solihin @ Salihie Othman (date: 26th february 2010

    ReplyDelete

Blog Widget by LinkWithin